Accra>>Tamale (04/02/'11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu Accra>>Tamale (04/02/'11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu

Accra>>Tamale (04/02/'11)

Door: LeenMuylaert

Blijf op de hoogte en volg Leen

08 Februari 2011 | België, Brussel

Voor vorige reisverslagen te lezen, zie blog http://leenveerlejente.waarbenjij.nu

Na dertien uur rijden zijn we uiteindelijk aangekomen in Tamale.
‘k Moet zeggen dat de rit op zich zeer goed meeviel (geen kotsende mensen, niet overdreven veel bobbels,…). Het enige minpunt aan heel het gebeuren waren de Ghanese films (die zoals Jente het zo mooi kan omschrijven: voor mensen die teveel zand in hun oren hebben gemaakt zijn) die gedurende onze busreis werden gespeeld. Kort en bondig samengevat: de soap ‘familie’ van bij ons, maar dan speelt het zich voornamelijk buiten af, er zijn andere personages, meer geroep en gebrul,… maar voor de rest te vergelijken.
Het was wel fantastisch om de omgeving zien te veranderen gedurende de rit: beginnend van veeeeel drukte naar meer rust, bos en zand.
Tegen ongeveer 21u kwamen we aan bij de organisatie (ontmoet Afrika). We leven nu even hier om nadien naar ons eigen gastgezin te vertrekken. Spannend dus;)!
Aangezien we geen haakje hadden om onze klamboe aan vast te hangen zijn we creatief geweest in het verzinnen van een alternatief (beesjes, maar vooral muskietenvrij!!).
Maar ik moet zeggen dat ik vannacht fantastisch goed geslapen/gesnurkt heb.