Family Abukari Medina (07/02/’11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu Family Abukari Medina (07/02/’11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu

Family Abukari Medina (07/02/’11)

Door: LeenMuylaert

Blijf op de hoogte en volg Leen

08 Februari 2011 | België, Brussel

Gisteren kwam ik aan in mijn gastgezin. Ik werd er onmiddellijk warm onthaald door Zenab (moeder) en kreeg een lekkere maaltijd aangeboden, bestaande uit rijst en noodles. Ik moet wel toegeven dat Aisha (zus) er een hele hoop straffe kruiden had opgegooid (Zenab vond het zelfs te pikant, je moet niet vragen!). Ik kreeg een bord met een berg eten, en neen, dit keer waren mijn ogen niet groter dan mijn mond;)!
Vandaag…. Hoe was mijn eerste nacht? Niet insectenvrij, niet beestenvrij (muis, hagedis, spin en wie weet wat nog meer?!), maar niet slecht voor de rest. En het goede aan heel de situatie is dat ik zelfs mijn wekker niet hoef te zetten… rond ongeveer half 5 deze ochtend werd ik gewekt door de moskee hier verder (dit laatste was dus ironisch bedoeld).
Even kort mijn kamer omschrijven: klein maar gezellig (al voel ik mij niet altijd evengoed op mijn gemak aangezien ik steeds het gevoel heb bestaard te worden door de dieren die ongetwijfeld in mijn kamer wonen).
Ik hoop dat ik jullie hierdoor toch een beeld heb kunnen geven over wat ik al heb gedaan en hoe mijn gastfamilie eruit ziet. Later meer details, aangezien dit nu nog moeilijk is omdat ik zelf nog niet zoveel over hen weet.
Morgen zou Nicolas Awaafo (Kassim- project> Gaat ons begeleiden) moeten langskomen in the office van meet Afrika. Ik sta al te popelen om aan onze stage te beginnen!!!

Groetjes vanuit Ghana!

  • 10 Februari 2011 - 09:17

    Layla Depaepe:

    dag leentje ! Blij te horen dat alles daar zo goed meevalt! Het zal wel een grote aanpassing zijn ;-) we missen je al erg he, maar we zijn heel heel blij dat alles zo goed verloopt daar ! we denken aan jou meid! dikke kusjes layla en dieter :-) xxxxx

  • 11 Februari 2011 - 12:43

    Irma:

    Wat leuk om te horen dat je bent gearriveerd in huize Abukari! Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben, maar dat kan bijna niet anders bij zo'n fijne en warme familie. Voor de insecten, ik had er ook last van en ben in de woonkamer gaan liggen. Dat is veilig en gezellig :) Gaat het weer een beetje beter met Ragma?
    Groetjes aan iedereen en geniet ervan. Nicholas is een fijne man daar ga je zeker goed mee samen werken!
    Liefss Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Stage Ghana

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Maltiti (12/02/'11)

08 Februari 2011

Family Abukari Medina (07/02/’11)

08 Februari 2011

Zen (04/02'11)

08 Februari 2011

Accra>>Tamale (04/02/'11)
Leen

Hej iedereen! Welkom op mijn blog! Hier kunnen jullie mijn fantastische avonturen, foto's, reisverslagen bekijken... Enjoy

Actief sinds 23 Dec. 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 11416

Voorgaande reizen:

02 Februari 2011 - 18 April 2011

Stage Ghana

Landen bezocht: