Zen (04/02'11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu Zen (04/02'11) - Reisverslag uit Brussel, België van Leen Muylaert - WaarBenJij.nu

Zen (04/02'11)

Door: LeenMuylaert

Blijf op de hoogte en volg Leen

08 Februari 2011 | België, Brussel

Waah super!!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het de vorige dagen even mindergoed zag zitten. Accra was heel druk en onrustig en voor een meisje ‘van den buiten’ was dit toch even schrikken! Eenmaal hier in Tamale aangekomen merkte ik een duidelijk verschil. Rustiger, een andere warmte (minder vochtig en beklemmend),… Véél meer mijn genre van leven dus.
Tegen ongeveer 11u zijn we vertrokken naar onze rondrit in Tamale. We hebben uiteraard maar een deeltje gezien, aangezien het hier enorm groot is. Ik heb me al wat plaatselijke spullen gekocht. Best wel mooi vind ik (foto’s verschijnen later wel).
Oké, hier ga ik jullie laten…
De volgende keer wanneer ik iets online plaats ben ik waarschijnlijk al ter plaatse in mijn gastgezin, dat volgens de vorige vrijwilligster fantastisch is, dus ik kijk er alvast naar uit!!!
Tot dan!!


I like to move it move it… (05/02/’11)
Jullie moesten er bij geweest zijn… Best wel grappig, we werden uitgenodigd op de schoolfuif naast onze gastfamilie. Door de massa werd ik naar binnen geloodst en ineens stond ik samen met de anderen in een grote zaal. Onze opkomst ging niet ongemerkt voorbij en al snel kwamen er een aantal meisjes naar mij en trokken me mee om samen met hun te dansen. Ondanks mijn grootse danstalenten (uhum!!), vind ik dat ik het toch zo slecht niet heb gedaan:p.
Zoals je dus al kan horen, ik vond het een fantastische avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Stage Ghana

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Maltiti (12/02/'11)

08 Februari 2011

Family Abukari Medina (07/02/’11)

08 Februari 2011

Zen (04/02'11)

08 Februari 2011

Accra>>Tamale (04/02/'11)
Leen

Hej iedereen! Welkom op mijn blog! Hier kunnen jullie mijn fantastische avonturen, foto's, reisverslagen bekijken... Enjoy

Actief sinds 23 Dec. 2010
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 11424

Voorgaande reizen:

02 Februari 2011 - 18 April 2011

Stage Ghana

Landen bezocht: